Forum studentów Wydziału Matematyki Stosowanej AGH

Forum wszystkich studentów WMS
Teraz jest Śr, 12 gru 2018, 14:51

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 15:23 
Potrafi liczyć do dziesięciu

Chcialabym studiowac Matematyke Stosowana. Jak kazdy maturzysta mam watpliwosci co do studiow. Niewatpliwie kocham matme i naprawde dobrze ja przyswajam. Jestem na mat-fizie jednak fizyka zupelnie mnie nie interesuje. Chcialabym isc na CZYSTA matme. Jednak po przeczytaniu roznych opinii okazuje sie ze na WMSie jest programowanie. Przyznaje ze z informatyki jestem zielona. Jestem rocznikiem nowej podstawy programowej gdzie informatyka to tylko przedmiot dodatkowy => nikt sie do tego nie przykladal ( nauczyciele rowniez). 1 Czy moze mi to przeszkodzic ? 2. Czy poziom angielskiego jest wysoki? 3. Czy okolo 800-850 pkt wystarczy ? 4. Duzo pkt to tak naprawde ile ? 5. Czy akademiki to atmosfera nauki czy smak nieustajacych imprez ? Czy warto w nich mieszkac? 6. Czy mozna po prostu polubic te studia i traktowac je jako dobry czas czy raczej zakuwanie zakloca nam wieszosc zycia ? 7. Czy studiuja tam przecietni uzdolnieni ludzie czy raczej geniusze narodu :D ?

PostNapisane: Śr, 05 lis 2014, 19:22 
Potrafi liczyć do dziesięciu

Dużo pytań, dużo niepokoju, a forum niby jest, ale jak widać prawie martwe - zajrzałem raz na rok, więc mogę coś odpowiedzieć 8)

Cytuj:
Chcialabym isc na CZYSTA matme

Czysta matma kojarzy mi się jedynie z zakuwaniem na **UJocie. Doliczyłbym do tego obranie za cel życiowy zostanie nauczycielem/wykładowcą.
Oczywiście są inne opcje, ale jak dla mnie wydają się być wyjątkowo ograniczone.

http://www.wms.agh.edu.pl/index.php?m=2&p=3 - tu możesz przyjrzeć się z jakimi zagadnieniami powiązane są specjalizacje (i czy coś Cię interesuje)

Co do pytań...
1. Przeszkodzić może wszystko i nic - zwykła systematyczność w zupełności wystarczy
2. Są różne grupy (po teście na początku jest się rozdzielanym do grup według wyników)